Stap 1: Registreer of log in op OneDrive
Het beste van het gebruik van OneDrive op Windows 10 is dat het vooraf is geïnstalleerd, dus u hoeft niets te downloaden. Als u zich bij Windows hebt aangemeld met een Microsoft-account, hoeft u zich niet eens aan te melden bij OneDrive: dit gebeurt automatisch. Het synchroniseren van OneDrive met andere clouds zoals Google Drive en Dropbox heeft echter meer procedures. Hoe dan ook, hier is hoe u OneDrive instelt op uw Windows-pc.
Klik op de ‘pijl-omhoog’ om het systeemvak op de taakbalk uit te vouwen en klik op het grijze en witte ‘wolk’ -pictogram.
Selecteer ‘Instellingen’
Kies ‘Ontkoppel deze pc.
Nadat u op "Deze pc ontkoppelen" hebt geklikt, wordt er nog steeds een lokale kopie van OneDrive-bestanden opgeslagen, dus u moet ze handmatig verwijderen uit de OneDrive-map in Verkenner.
Optie 2: verwijder OneDrive volledig van Windows 10 pc.
Omdat het met het besturingssysteem wordt geleverd, kunt u de app slechts met sommige versies van Windows 10 verwijderen.
1. Klik op het ‘Startmenu’, klik met de rechtermuisknop op ‘OneDrive’ en selecteer ‘Verwijderen’.
Als stap 1 niet werkt, ga dan naar ‘Instellingen -> Apps en functies’.
Klik op ‘Microsoft OneDrive’ en selecteer ‘Verwijderen.
Als je een probleem hebt met hotmail, bezoek dan onze website Hotmail helpdesk
No comments:
Post a Comment